Conferința INA „Codul administrativ”

În data de 19.09.2019 a avut loc Conferința INA „Codul Administrativ”, eveniment organizat de Institutul Național de Administrație (INA), Ministerul Dezvoltării Regionale și Administrației Publice (MDRAP) și Institutul Național de Statistică (INS). Conferința s-a bucurat de prezența grupului de lucru responsabil de elaborarea Codului administrativ din cadrul Direcției Generale Administrație Publică – MDRAP. La evenimentul…

Conferința INA: „Codul administrativ”

Institutul Național de Administrație (INA) continuă organizarea seriei conferințelor INA pe teme de interes general pentru administrația publică, aducând în atenție o temă de mare actualitate: „Codul administrativ”. Evenimentul este organizat în parteneriat cu Ministerul Dezvoltării Regionale și Administrației Publice și cu Institutul Național de Statistică. Conferința va fi o platformă de discuții între echipa Ministerului Dezvoltării…

Proiect nou în implementare la INA

În data de 13 august 2019, a fost semnat contractul de finanțare pentru proiectul „Întărirea capacității INA privind dezvoltarea de studii/ analize cu impact asupra sistemului de formare profesională în administrația publică”, SIPOCA 617. Proiectul este cofinanțat prin Programul Operațional Capacitate Administrativă (POCA) 2014-2020 și va fi implementat de Institutul Național de Administrație (INA) în parteneriat…

Biblioteca virtuală INA – acces gratuit la resurse documentare

Institutul Național de Administrație (INA) facilitează comunicarea cunoștințelor în domeniul administrației publice și asigură accesul la literatura științifică internațională, la studii și cercetări aplicate în domeniul administrației publice și subdomeniile conexe, precum și la alte resurse documentare. Crearea de conţinut digital este o necesitate în societatea informaţională. Desfăşurarea acestei activităţi, într-un mod coerent, este unul…

INA va forma 4000 de persoane în domeniul achizițiilor publice prin fonduri UE

În data de 10 iulie 2019, domnul Pavel NĂSTASE, președintele Institutului Național de Administrație (INA), a participat la semnarea contractului de finanțare pentru proiectul „Sprijin în implementarea Strategiei Naționale în domeniul Achizițiilor Publice (SNAP) prin consolidarea capacității administrative a ANAP și a autorităților contractante”, SIPOCA 625. Contractul a fost semnat de către domnul Eugen-Orlando TEODOROVICI,…

Oportunități de colaborare INA – EAP

În data de 5.07.2019, domnul Pavel NĂSTASE, președintele Institutului Național de Administrație (INA), a primit vizita doamnei Isabelle KUNTZIGER, director general al  Școlii de Administratie Publică (EAP) din Valonia-Bruxelles și a reprezentanților Delegației generale Valonia-Bruxelles la București: domnul Eric POPPE, delegat general și doamna Lidia BADEA, responsabil francofonie și cooperare. Pornind de la prezentarea activității și experienței…

INA: studiu la nivel european

În contextul deținerii de către România a Președinției rotative a Consiliului Uniunii Europene, Ministerul Dezvoltării Regionale și Administrației Publice – Direcția Generală Administrație Publică, Agenția Națională a Funcționarilor Publici și Institutul Național de Administrație (INA) gestionează activitățile Rețelei Europene de Administrație Publică – EUPAN (European Public Administration Network). Pentru perioada următoare sunt previzionate a fi organizate…

Noutăți în activitatea INA în anul 2018

Institutul Național de Administrație (INA) a introdus pe parcursul anului 2018 elemente noi în spațiul administrației publice, contribuind la eficientizarea și la promovarea calității în administrația publică. În anul 2018, INA a organizat în premieră, în România, programul de formare specializată „Academia de Leadership”, cu sprijinul Consiliul Europei (Council of Europe – CoE). La modulele de…

Profesionalism, responsabilitate, inovație la INA

Echipa Institutului Național de Administrație a participat în data de 21.01.2019 la un atelier de lucru pentru întărirea culturii organizaționale și a brand-ului instituțional. Au fost aduse în discuție valori precum: responsabilitate, spirit de echipă, profesionalism, încredere, transparență, importante pentru asigurarea formării profesionale de calitate. Atelierul a fost moderat de către domnul David FROHRIEP, expert…