Întâlnirea de secretariat a Reţelei Europene de Administraţie Publică

În contextul Președinției României la Consiliul Uniunii Europene, în data de 8 mai 2019, a avut loc la sediul Ministerului Dezvoltării Regionale si Administrației Publice (MDRAP), întâlnirea de lucru a reprezentanților Austriei, Finlandei, Croației, Comisiei Europene și României (EUPAN 5 Secretariat DG), în scopul pregătirii viitoarei reuniuni la nivel de directori generali, care se va desfășura…

Procesul de recrutare şi selecţie a personalului specializat pentru derularea programelor de formare specializată CONTINUĂ

Institutul Naţional de Administraţie (INA) CONTINUĂ PROCESUL DE RECRUTARE ŞI SELECȚIE, LA NIVEL NAȚIONAL, A PERSONALULUI SPECIALIZAT (formatori, funcționari publici și personal contractual cu experiență în administrația publică, certificați în condițiile legii, precum și personal didactic din învățământul superior) pentru derularea programelor de formare specializată, care vor fi organizate în anul 2019 de INA, prin…

Burse 2019 – Programele internaționale de scurtă durată (PIC) la Școala Naţională de Administraţie (ENA)

Ambasada Franței la București anunță deschiderea apelului de înscriere  pentru programele internaționale de scurtă durată (PIC), organizate de Școala Națională de Administrație (ENA) în anul 2019. Programele de formare PIC propuse pentru candidații români sunt: Managementul schimbării în administraţie (2-13 septembrie 2019); Inovarea și transformarea sectorului public prin tehnologiile digitale (2-13 septembrie 2019); Realizarea politicilor…

INA: studiu la nivel european

În contextul deținerii de către România a Președinției rotative a Consiliului Uniunii Europene, Ministerul Dezvoltării Regionale și Administrației Publice – Direcția Generală Administrație Publică, Agenția Națională a Funcționarilor Publici și Institutul Național de Administrație (INA) gestionează activitățile Rețelei Europene de Administrație Publică – EUPAN (European Public Administration Network). Pentru perioada următoare sunt previzionate a fi organizate…