- Acasă
- Despre INA
- Conducere
- Consiliu de coordonare
- Parteneriate
- Rapoarte de activitate
- Studii și analize
- Strategie de formare
- Strategia INA
- Legislație
- Organizare
- Carieră
- Arhivă concursuri ani precedenți
- Anunț concurs promovare
- Anunț concurs post contractual
- Anunț concurs funcție publică SFCAPA, DEJRU
- Anunț concurs funcție publică CJ DEJRU
- Anunț concurs funcție publică DPFS
- Anunț concurs post contractual CCRER
- Anunț concurs post contractual SPFEC
- Anunț concurs funcție publică SPFEC
- Anunț concurs funcție publică SFCAPA, DEJRU
- Anunț concurs funcție publică de execuție consilier achiziții publice principal SFCAPA, DEJRU
- Anunț concurs funcție publică de execuție consilier juridic principal CJ DEJRU
- Regulament transfer
- Proiecte
- Proiecte în implementare
- Dezvoltarea cadrului de competențe digitale generale pentru funcţionarii publici din România
- Program european de Leadership – EU Public Administration Leadership Programme
- Sprijin pentru implementarea MRU bazat pe competențe pentru administrația publică din România
- Proiect „Formare profesională în vederea obținerii și dezvoltării continue a competențelor necesare gestionării fondurilor europene în perioada 2021-2027”, cod MySMIS 2021 – 341177
- Proiecte încheiate
- Proiect privind implementarea „Planului de formare pentru anul 2018, în cadrul Inițiativei Francofone Naționale pentru perioada 2015-2018”
- Programul de formare „Academia de Leadership”
- CoE – Eticheta Europeană pentru Excelență în Guvernare (ELoGE)
- SRSS – Asigurarea de asistență tehnică pentru Institutul Național de Administrație
- OIF – Proiect privind implementarea Planului de formare pentru anul 2019 în cadrul Initiative Francophone d’Etablissement 2019-2022
- Proiect privind implementarea Planului de formare pentru anul 2022 în cadrul Initiative Francophone d’Etablissement 2019-2022
- SIPOCA 598 – Consolidarea Sistemului Statistic Național și modernizarea proceselor de producție statistică pentru efectuarea recensămintelor naționale
- SIPOCA 722 – Consolidarea capacității instituționale a autorităților administrației publice centrale cu atribuții în domeniu, în vederea creșterii calității serviciului public de poliție locală
- SIPOCA 617 – Întărirea capacității INA privind dezvoltarea de studii/ analize cu impact asupra sistemului de formare profesională în administrația publică
- SIPOCA 625 – Sprijin în implementarea SNAP prin consolidarea capacității administrative a ANAP și a Autorităților contractante
- SIPOCA 1100 – Dezvoltarea competențelor personalului implicat în procesul de achiziții publice în administrația publică din România
- SIPOCA 1276 – Dezvoltarea de soluții pentru tranziție către o administrație publică digitală în România
- Formare specializată în domeniul achizțiilor publice
- Proiecte în implementare
- Identitate vizuală
- Cursuri
- Programe de formare specializată
- Lista programe de formare specializată
- Formare specializată INA-RUR
- Programul de formare specializată în domeniul amenajării teritoriului, urbanismului și autorizării construcțiilor pentru arhitecții șefi la nivel de comune (2025)
- Programul de formare specializată în domeniul amenajării teritoriului, urbanismului și autorizării construcțiilor pentru arhitecții șefi la nivel de municipii și orașe (2025)
- Academia de Leadership (2025)
- Programul de formare specializată specific secretarilor generali ai unităților administrativ-teritoriale (2025)
- Programul de formare specializată destinat aleșilor locali (2025)
- Programul de formare specializată pentru funcțiile de conducere din sectorul public (2025)
- Program de formare specializată pentru ocuparea unei funcții publice corespunzătoare categoriei înalților funcționari publici (2023)
- Program de formare specializată pentru ocuparea unei funcții publice corespunzătoare categoriei înalților funcționari publici (2025)
- Programul de formare specializată pentru numirea într-o funcție de demnitate publică de prefect și subprefect (2025)
- Formare specializată INA-RUR
- Lista programe de formare specializată
- Programe de perfecționare
- Audit, control, calitate și integritate
- Comunicare publică, informare, promovare și transparență decizională
- Strategii de comunicare pentru administrația publică
- Protecția datelor cu caracter personal
- Instrumente digitale de comunicare în administrația publică
- Imagine și discurs public
- Gestionarea relației cu mass-media în sectorul public
- Protocolul instituțional
- Comunicare în relația cu cetățenii
- Comunicarea în sistemul medical
- Date deschise în administrația publică
- Drept, legislație, norme și proceduri
- Dezvoltare instituțională și politici publice
- Politici și afaceri europene
- Gestionarea afacerilor europene în context național
- Prevenirea declanșării procedurii de infringement împotriva României, în domeniului energiei, mediului și altele
- Procesul de negociere în elaborarea politicilor europene
- Aderarea la OCDE: strategii și implicații pentru administrația publică românească
- T.I.C (Tehnologia informației și comunicațiilor)
- Resurse umane, diversitate, incluziune și leadership
- Resurse publice
- Servicii publice
- Managementul situațiilor de urgență
- Poliția locală - atribuții, competențe, limite de acțiune
- Managementul de caz în asistența socială
- Evidența persoanelor și stare civilă
- Urbanismul și autorizare construcțiilor în contextul legislației specifice conexe
- Elaborarea, aprobarea și aplicarea documentațiilor de urbanism
- Urbanism prin servicii publice integrate
- Etică și integritate în administrația publică
- Programe la cerere
- Servicii de analiză nevoi formare
- Programe de formare specializată
- Formatori
- Prezentări formatori
- NIȚĂ Adrian
- PETRIŞOR Alexandru-Ionuţ
- IZVORAN Alin Ion
- AVRIGEANU Alina Florentina
- BERCU Ana-Maria
- STANCU Ana-Maria
- ZAMFIRA Andreea Roxana
- FUEREA Augustin
- DIMA Bogdan
- RAIU Cătălin
- IFTENE Cristi
- FICA Cristina
- CSONGOR Csosz
- CIMPOERU Dan
- ALEXANDRU Dana Georgeta
- TILEA Doina Maria
- BÎGU Dragoș
- DRAGOȘ Florina Elena
- MOROZAN Gigi-Cristian
- MUREȘAN Liviu Vasile
- TOMESCU Mădălina
- IORDACHE Mariana
- PETRE Mariana
- MOȘ Florin Marius
- TĂRCĂOANU Mihaela Cătălina
- MURARIU Mihaela
- ȘERBAN Octavian
- BOGDAN Ovidiu
- POPA Paul
- MĂRCULEȚ Pavel
- STOIAN Petre
- LUCA Simona Raluca
- DUMINICĂ Ramona
- NIȚĂ Renaldo
- GĂTEJEANU-GHEORGHE Sandra
- ANDRONIC Sarmiza
- MANOLE Mihail Sorin
- VRABIE Tincuța
- IONIŢĂ Valentin-Ion
- MUNTEANU Valentina
- MOLDOVAN Zeina
- GRIGORESCU Adriana
- TOMULESCU Anca
- VASILCA Andreea Gabriela
- VOINEA Camelia-Raluca
- STRĂPUC Constantin
- VERGA Crina Mihaela
- GEORGESCU Cristian Radu
- CHIRIȚĂ Cristina
- POPA Daniela Elena
- GOSPODIN Elena
- BONDAR Florin
- POPESCU Gabriela
- ȘTEFĂNESCU Gabriela
- ARDELEAN George Daniel
- POPA George Dorel
- ANGHEL Gheorghe
- BACIU Leonina Emilia
- CIOCA Lucian-Ionel
- SINACI Maria
- NĂSTASE Marian
- CUCU Mariana
- STAN Mari-Isabella
- MUREȘAN Mihaela
- SOLOMIE Monica Violeta
- CUȚĂ Nicolae
- TODERAȘ Nicolae
- CRISTACHE Nicoleta
- LEU Orventina
- POP Vasile Radu
- ONUFREICIUC Raluca-Anica
- ENACHE Rodica
- BADEA Valentin
- PAMFIL Virgil
- BUNACIU Vasile Mircea
- DUMITRESCU PECULEA Adelina
- ROSCULETE-DINU Laurențiu
- NEAGOE Radu Claudiu
- ȘTEFAN Iulian
- VASILESCU Ioana
- GODEANU Teodor Narcis
- MUNTEANU Codrin Dumitru
- PEPTENATU Daniel
- VASINCU Dacian
- GOȘA Dumitru
- BUIGA Andrei
- PATRASCU Eli
- POPESCU Alina
- POSTELNICU Constantina
- POPESCU Elena
- RANDASU Mădălina
- STAICULESCU Camelia
- VISOIANU Daniela
- VINTILESCU - BELGIUG Adrian
- ACOMI Ovidiu
- BĂDOIU Cătălina Mihaela
- BADOIU Victor
- BAICU Mariana
- BUDESCU Florentina Natalia
- CIOCAN Luminița Cristina
- DOBRILĂ Mirela Carmen
- DODOC STANCULESCU Diana
- ENESCU Alexandra Adelia
- FULOP Diana Roxana
- HANGANU-NECULA Andreea
- IUGA Ciprian Alin
- IVAN Monica
- MARCU Liana
- PÂNZARU Miriam
- PĂCURAR Gheorghe
- SUCIU Mircea Dan
- BUZATU Răzvan
- DOBREA Răzvan Cătălin
- DUMITRASCU Eduard Călin
- IOAN Gabriel
- JITEA Marius
- RADUTIU Mihai
- RES Moreno Doru
- ȘĂULEAN Corneliu
- VATAMANIUC Adrian
- BĂDESCU Mihai
- BITEA Cristian Vasile
- CARLAONT Raul Constantin
- CIMPEA Raluca
- COMAN Diana
- DOROBANTU Loredana Elena
- DULGHERU Silvia
- GHICA Luciana Alexandra
- LECA Iuliana
- MARCIU Elidora
- PIROSCA Radita
- LASAN Nicoleta Florica
- MATEI Alina
- MATEI Susana Iuliana
- MOLDOVEANU Mihaela
- NANIS Beatrice
- SPINCIU Diana
- SZASZ Alina
- TURTUREAN Monica
- CUCIUREANU Ionela
- DUȚĂ Oana
- PANAIT Liana
- CUGLER Nina
- ZANFIR Adriana
- ABRUDAN Denisa
- GALAV Roberta Laura
- TIRON-TUDOR Adriana
- ILIE Silvia Mioara
- CARP Dorina Paraschiva
- CORCHES Lăcrămioara
- CORMAN Georgeta Sorina
- DOGARESCU Cristina Ileana
- NICOLAE RADU
- ANTON Sorin Gabriel
- DONȚU Cristinel Ștefan
- TORJA Ionel
- BANȚA Victor
- BEJU Anabella – Maria
- BUHOCIU Dragoș Horia
- BUHOCIU Liliana
- COMIZA George
- DIMA Oana Mihaela
- GLOD Petru-Valentin
- MĂNTĂRĂU Daniela
- MARCU Corina
- MORARU Steliana
- NICOARĂ Andrei
- PIROȘCĂ Alin Daniel
- POPA Ecaterina
- RADU Daniela Iuliana
- SABOTICI Robert-Ștefan
- ȚÂNTEA Aida Cristina
- TRENTEA Carmen
- VĂRZARU Ioana Cătălina
- VASILESCU Benonica – Niculina
- PLOAE Alina Anghelina
- ZORZOANA Alina
- BUJOR Ana-Maria
- GUȘĂ Andreea Roxana
- PLOAE Cătălin
- VĂDUVA Cecilia
- NEAGA Diana Elena
- CONTANU Raluca
- Filtrare formatori pe domenii
- Cum devin formator
- Prezentări formatori
- Informaţii publice
- Declarații de avere și de interese
- Arhiva declarații de avere și de interese (2014-2017)
- Declarații de avere și de interese 2022
- Declarații de avere și de interese 2021
- Declarații de avere și de interese 2020
- Declarații de avere și de interese 2019
- Declarații de avere și de interese 2018
- Declarații de avere și de interese 2017
- Declarații de avere și de interese 2023
- Declarații de avere și de interese 2024
- Declarații de avere și de interese 2025
- Finanțe, buget și achiziții
- Drepturi salariale
- Situații financiare
- Achiziţii publice
- Programul anual al achizițiilor publice
- Contracte de achiziții
- Anunțuri Achiziții Publice
- Achiziție Servicii de furnizare Computer de birou (stație grafică), pentru sediul INA, din B-dul Timișoara, nr. 6, Sector 6, București
- Achiziție Servicii de furnizare Server de rețea, pentru sediul INA, din B-dul Timișoara, nr. 6, Sector 6, București
- Achiziție Servicii de furnizare Panouri de afișare (SPIDER), pentru sediul INA, din B-dul Timișoara, nr. 6, Sector 6, București
- Achiziție Servicii de pază (INA)
- Achiziție Servicii de curățenie (INA)
- Achiziție Servicii S.S.M. (INA)
- Achiziție Servicii P.S.I. (INA)
- Achiziție Servicii de furnizare Panouri de afișare (SPIDER) SIPOCA 1100, pentru sediul INA, din B-dul Timișoara, nr. 6, Sector 6, București
- Achiziție furnizare licențe software multimedia SIPOCA 1100
- Achiziție Servicii de medicina muncii pentru INA
- Achiziție Servicii de pază și protecție INA
- Achiziție Servicii de organizare eveniment mentorat INA
- Achiziție Servicii organizare conferință finală în cadrul proiectului ‚’’Întărirea capacității INA privind dezvoltarea de studii/analize cu impact asupra sistemului de formare profesională în administrația publică’’ cod SIPOCA 617/COD smis 127558
- Achiziție Servicii medicina muncii INA
- Achiziție de Servicii organizare eveniment mentorat
- Achiziție de Servicii organizare eveniment
- Achiziție de Servicii de pază și protecție INA
- Achiziție de Servicii pentru medicina muncii INA
- Achiziție de Servicii de pază
- Achiziție de Servicii de medicina muncii
- Documente execuție contracte
- Integritate
- Raport Legea nr. 544/2001
- Buletin informativ
- Declarații de avere și de interese
- Contact
- Caută
- Știri
- Președintele INA, Liviu Bostan, despre progresele în digitalizare și debirocratizare
- INA realizează analiza privind identificarea nevoilor de formare în administrația publică
- Studiu INA: flexibilizarea modului și timpului de lucru în administrația publică
- Programe internaționale de scurtă durată la Școala Naţională de Administraţie (ENA)
- INA continuă dezvoltarea competențelor personalului propriu
- Schimb de bune practici în domeniul formării online
- Corina LICEA este prima președintă a Institutului Național de Administrație
- INA a deschis seria consultărilor cu beneficiarii formării profesionale
- Întâlnire de lucru la Ambasada Franței
- „Împreună suntem mai puternici” – întâlnirea furnizorilor publici de formare
- INA continuă consultările cu beneficiarii formării profesionale
- INA lansează procesul de recrutare şi selecție a personalului specializat pentru organizarea și desfășurarea programelor de formare profesională (perfecționare și formare specializată)
- INA continuă promovarea limbii franceze în administrația publică
- Săptămâna Societății Civile la INA
- Anunț privind prelungirea Etapei de selecție la Procesul de recrutare şi selecție a personalului specializat pentru organizarea și desfășurarea programelor de formare profesională (perfecționare și formare specializată)
- Anunț webinar Competențele viitorului
- Competențele viitorului – tema webinarului organizat de ANFP și INA
- Dezvoltarea rețelei de formatori INA
- Webinar INA: Digitalizarea administrației publice – schimbarea în bine a vieții
- INA continuă colaborarea româno-franceză
- Întâlnire de lucru la Ambasada Suediei
- INA certificată ISO în managementul calității și anti-mită
- Comunitatea de cunoaștere INA reunită
- Protocol de colaborare INA-ANFP
- INA intensifică relațiile de colaborare cu INAP Spania
- Flexibilizarea modului și timpului de lucru în admistrația publică – temă de cercetare
- Școala de vară: Fake news – Tot ce ai vrut să știi despre ele, dar n-ai avut pe cine să întrebi
- Școala de vară: Comunicarea în situații de urgență
- Școala de vară: nZEB – Cadrul legal și concepte pentru realizarea clădirilor cu consum de energie aproape egal cu zero
- Școala de vară INA: Garanția pentru viitorul copiilor – Politici europene pentru noua generație și implementarea lor în România
- Școala de vară INA: SMART CITY – Revoluția administrativă urbană
- Chestionar privind nevoile de mentorat în administrația publică din România
- Școala de vară INA: Riscul seismic – De la amenințare la oportunitate de dezvoltare locală
- Școala de vară INA: SEO & User Experience – Cum construim site-uri orientate spre utilizator, în contextul digitalizării administraţiei publice?
- Școala de vară INA: Anticorupție și integritate – Bune practici din sistemul francez
- Școala de vară INA: Servicii integrate pentru bunăstarea copiilor
- Anticorupție și integritate în administrația publică
- Școala de vară INA în cifre
- Chestionar privind nevoile de formare în ceea ce privește managementul performanței angajaților din administrația publică
- Chestionar privind nevoile de formare în ceea ce privește managementul performanței angajaților din administrația publică (2)
- Anunț concurs ocupare funcții contractuale, în afara organigramei INA
- Institutul Național de Administrație – activ în cadrul rețelelor europene destinate formării profesionale în administrația publică
- Program de formare „De la formarea în sală la cea online: provocări și oportunități”
- Analiza nevoilor de formare în administrația publică
- INA continuă recrutarea şi selecția personalului specializat pentru organizarea și desfășurarea programelor de formare profesională (perfecționare și formare specializată)
- Anunț concursuri ocupare funcții contractuale, în afara organigramei INA
- Schimb de bune practici la nivel internațional
- INA continuă cooperarea româno-franceză în domeniul formării profesionale
- Webinar INA – Corupție și anticorupție: teorie și practică
- Înscrieri la Programul de formare specializată pentru persoanele nou intrate în sistem, accesibil gratuit
- Încheiere înscrieri la Programul de formare specializată pentru persoanele nou intrate în sistem
- Anunț privind acordarea a două burse de studiu
- Anunț concurs ocupare funcție contractuală, în afara organigramei INA
- INA: cooperare la nivel european
- Webinar INA: Comunicarea nonverbală – aspecte importante pentru un consumator de produse și servicii financiare
- Anunț concurs ocupare funcții contractuale, în afara organigramei INA1
- Înscrieri la Programul de formare specializată pentru numirea într-o funcție de demnitate publică de prefect și subprefect
- Înscrieri la Programul de formare specializată pentru numirea într-o funcție de demnitate publică de prefect și subprefect (2)
- ANUNȚ privind organizarea concursului național de admitere la Programul de formare specializată pentru ocuparea unei funcții publice corespunzătoare categoriei înalților funcționari publici – 2022, promoția Paul Negulescu
- INA – implicare la nivel internațional-
- „Să construim împreună” – întâlnire de lucru ReForm
- Anunț concurs ocupare funcții contractuale, în afara organigramei INA10
- INA formează profesional prefecți și subprefecți
- Anunț concurs ocupare funcții contractuale, în afara organigramei INA11
- 3 funcții scoase la concurs
- ANUNȚ privind completarea dosarului de concurs la Programul de formare specializată pentru ocuparea unei funcții publice din categoria înalților funcționari publici
- INA începe înscrierile la programele de perfecționare în domeniul achizițiilor publice
- INA organizează conferința de lansare a proiectului SIPOCA 1100
- Anunț concursuri ocupare funcții contractuale, în afara organigramei I
- INA continuă recrutarea şi selecția personalului specializat pentru organizarea și desfășurarea programelor de formare profesională
- INA deschide un nou program de formare specializată dedicat înalților funcționari publici1
- Webinar INA: GREEN FINANCE
- ReForm – Vocea formării pentru administrația publică din România You are here:
- Webinar New prospects for Japan-Europe cooperation in the context of recent global changes
- Anunț concurs ocupare funcții contractuale în afara organigramei INA-01
- Palatul Parlamentului găzduiește primul eveniment INAEXPO – Hub pentru inovare și dezvoltare în administrație
- INA și GRIPS-Japonia au organizat webinarul New prospects for Japan-Europe cooperation in the context of recent global changes
- Seminar regional OIF
- Webinar INA: Politici europene – administrația și legislația Uniunii Europene
- INA: parteneriate regionale pentru formare și dezvoltare organizațională
- Crăciun fericit!
- INA organizează în premieră „Programe de formare specializată în domeniul amenajării teritoriului, urbanismului și autorizării construcțiilor pentru arhitecții șefi” – înscrierile încep în luna ianuarie 2023
- Ne vedem în 2023 la Școala de iarnă INA ”Shaping the future of RomaNIA”
- Continuăm colaborarea la nivel regional
- Încep înscrierile la Programele de formare specializată în domeniul amenajării teritoriului, urbanismului și autorizării construcțiilor pentru arhitecții șefi la nivel de municipii, orașe și comune
- Inovare și tehnologizare pentru o educație modernă – Școala de iarnă
- Webinar: Standardul nZEB – concept, cerințe și implementare la nivelul administrației publice locale
- Finanțare pentru o renovare energetică eficientă – Școala de iarnă
- Anunț concurs formatori
- Webinar: ABC-ul pentru transformare digitală sustenabilă
- INA își extinde echipa de formatori
- Înscrieri: Programul de formare specializată pentru persoanele nou intrate în sistem
- INA: înscrieri la Programul de formare specializată destinat mentorilor
- Schimb de bune practici la nivel regional în domeniul formării
- INA continuă selecția personalului specializat
- INA a deschis înscrierile la noile programe de formare în domeniul achizițiilor publice
- Oferta de formare profesională 2023
- Institutul Național de Administrație – hub de cunoaștere pentru administrația publică
- Înscrieri program înalți funcționari publici
- Webinar: Viitorul cadru de acces la date pentru întreprinderi și cetățeni
- Webinar: Transformarea digitală a administrației – de la idee la concret
- DIGITALTALKS la Institutul Național de Administrație
- Institutul Național de Administrație pregătește lideri
- + valoare prin formare cu Sarmiza Andronic
- Pregătim comunitățile locale pentru orașe verzi!
- Institutul Național de Administrație a prezentat astăzi Proiectul de Strategie de formare în administrația publică 2023-2029
- INAEXPO – hub al simplificării prin digitalizare în administrația publică
- Administrație 2.0 cu studenți
- Acord de colaborare INA și EKDDA
- Institutul Național de Administrație și-a lansat oferta pentru anul 2024 - excelență și plusvaloare prin formare
- Masă rotundă la nivel regional organizată de INA
- INA își extinde rețeaua de formatori
- Oportunitate burse de studiu
- Un pas european înainte pentru România: Institutul Național de Administrație din România se alătură Institutului European de Administrație Publică
- Ateliere Digitale cu Google
- Comisia Europeană, Banca Mondială și Guvernul României își unesc eforturile pentru a dezvolta un cadru de competențe digitale pentru funcționarii publici români
- INA a lansat oferta de programe de formare 2025
- Seminar Regional INA: Legătura dintre performanța sectorului public și starea de bine a angajaților
- Oportunitate dezvoltare profesională
- Proiect la nivel european aprobat
- Institutul Național de Administrație, partener cheie în implementarea reformelor din administrația publică românească
- Poziția Consiliului de coordonare INA privind statutul Institutului Național de Administrație
- INA și DŠJU Croația: Cooperare pentru modernizarea administrației
- INA, prezent la reuniunea anuală a Rețelei OECD a Școlilor de Guvernare: dialog internațional pentru administrații publice moderne și reziliente
- Identificarea nevoilor de formare în administrația publică
- Conferințe
- Ambasadori
- Prezentare program: Program Proiecte cu finanțare nerambursabilă - concepere și implementare
- Prezentare program: PROCESUL DE NEGOCIERE ÎN ELABORAREA POLITICILOR EUROPENE
- Prezentare program: Comunicare in relația cu cetățenii
- Inovatorii în administrația publică
- Prezentare program: Audit Public Intern
- Prezentare program: Protocolul Instituțional
- Prezentare program - Debutul in funcția publică
- Prezentare program: Date deschise în administrația publică
- Prezentare: Programul de formare specializată pentru funcțiile de conducere din sectorul public (2024)
- Prezentare program: Management strategic în instituțiile publice
- Prezentare program: Comunicarea în sistemul medical
- Prezentare program: Prevenirea declanșării procedurii de infringement împotriva României
- Avizier
- Ioana_Melenciuc_primul_an_de_mandat
- Prezentare program: Secretari generali UAT
- Prezezentare program: Protectia juridica a drepturilor omului
- Stagii Erasmus pentru Administrația Publică
- test
- Test 123
- Oferta INA 2025
- Prezentare formare specializată pentru funcțiile de conducere 2025