• office@ina.gov.ro
Sigla Institutul National de Administratie
INSTITUTUL NAȚIONAL DE ADMINISTRAȚIE
  • Acasă
  • Despre INA
    • Conducere
    • Consiliu de coordonare
    • Parteneriate
    • Rapoarte de activitate
    • Studii și analize
    • Strategie de formare
    • Strategia INA
    • Legislație
    • Organizare
    • Carieră
    • Proiecte
        • Proiect „Formare profesională în vederea obținerii și dezvoltării continue a competențelor necesare gestionării fondurilor europene în perioada 2021-2027”, cod MySMIS 2021 – 341177
    • Identitate vizuală
  • Cursuri
    • Programe de formare specializată
    • Programe de perfecționare
    • Programe la cerere
    • Servicii de analiză nevoi formare
  • Formatori
    • Prezentări formatori
    • Cum devin formator
  • Informaţii publice
    • Declarații de avere și de interese
    • Finanțe, buget și achiziții
    • Integritate
    • Raport Legea nr. 544/2001
    • Buletin informativ
  • Contact
    • Date de contact
    • Formular de contact
    • Registratura
  • Română (România)
  • English (United Kingdom)
  1. Acasă
  2. Site Map
  • Acasă
  • Despre INA
    • Conducere
      • Conducere INA
        • Ioana Roxana MELENCIUC-IOAN
        • Liviu BOSTAN
        • Iuliana LASCU
        • Alexandra-Monica NUNWEILLER-BĂLĂNESCU (suspendată)
        • Valentina-Alina BLEI
        • Rodica-Maria PICU
        • Claudiu-Emanuel SIMION
        • Vița IDU
        • Alina-Laura MATACHE
    • Consiliu de coordonare
    • Parteneriate
      • Cooperare națională
      • Cooperare internațională
      • Afilieri
        • Articole Afilieri
          • RO2019EU
        • DISPA
        • EGPA
        • IASIA
        • OIF
        • EIPA
    • Rapoarte de activitate
    • Studii și analize
    • Strategie de formare
    • Strategia INA
    • Legislație
    • Organizare
    • Carieră
      • Arhivă concursuri ani precedenți
      • Anunț concurs promovare
      • Anunț concurs post contractual
      • Anunț concurs funcție publică SFCAPA, DEJRU
      • Anunț concurs funcție publică CJ DEJRU
      • Anunț concurs funcție publică DPFS
      • Anunț concurs post contractual CCRER
      • Anunț concurs post contractual SPFEC
      • Anunț concurs funcție publică SPFEC
      • Anunț concurs funcție publică SFCAPA, DEJRU
      • Anunț concurs funcție publică de execuție consilier achiziții publice principal SFCAPA, DEJRU
      • Anunț concurs funcție publică de execuție consilier juridic principal CJ DEJRU
      • Regulament transfer
    • Proiecte
      • Proiecte în implementare
        • Dezvoltarea cadrului de competențe digitale generale pentru funcţionarii publici din România
        • Program european de Leadership – EU Public Administration Leadership Programme
        • Sprijin pentru implementarea MRU bazat pe competențe pentru administrația publică din România
        • Proiect „Formare profesională în vederea obținerii și dezvoltării continue a competențelor necesare gestionării fondurilor europene în perioada 2021-2027”, cod MySMIS 2021 – 341177
      • Proiecte încheiate
        • Proiect privind implementarea „Planului de formare pentru anul 2018, în cadrul Inițiativei Francofone Naționale pentru perioada 2015-2018”
        • Programul de formare „Academia de Leadership”
        • CoE – Eticheta Europeană pentru Excelență în Guvernare (ELoGE)
        • SRSS – Asigurarea de asistență tehnică pentru Institutul Național de Administrație
        • OIF – Proiect privind implementarea Planului de formare pentru anul 2019 în cadrul Initiative Francophone d’Etablissement 2019-2022
        • Proiect privind implementarea Planului de formare pentru anul 2022 în cadrul Initiative Francophone d’Etablissement 2019-2022
        • SIPOCA 598 – Consolidarea Sistemului Statistic Național și modernizarea proceselor de producție statistică pentru efectuarea recensămintelor naționale
        • SIPOCA 722 – Consolidarea capacității instituționale a autorităților administrației publice centrale cu atribuții în domeniu, în vederea creșterii calității serviciului public de poliție locală
        • SIPOCA 617 – Întărirea capacității INA privind dezvoltarea de studii/ analize cu impact asupra sistemului de formare profesională în administrația publică
        • SIPOCA 625 – Sprijin în implementarea SNAP prin consolidarea capacității administrative a ANAP și a Autorităților contractante
        • SIPOCA 1100 – Dezvoltarea competențelor personalului implicat în procesul de achiziții publice în administrația publică din România
        • SIPOCA 1276 – Dezvoltarea de soluții pentru tranziție către o administrație publică digitală în România
        • Formare specializată în domeniul achizțiilor publice
    • Identitate vizuală
  • Cursuri
    • Programe de formare specializată
      • Lista programe de formare specializată
        • Formare specializată INA-RUR
          • Programul de formare specializată în domeniul amenajării teritoriului, urbanismului și autorizării construcțiilor pentru arhitecții șefi la nivel de comune (2025)
          • Programul de formare specializată în domeniul amenajării teritoriului, urbanismului și autorizării construcțiilor pentru arhitecții șefi la nivel de municipii și orașe (2025)
        • Academia de Leadership (2025)
        • Programul de formare specializată specific secretarilor generali ai unităților administrativ-teritoriale (2025)
        • Programul de formare specializată destinat aleșilor locali (2025)
        • Programul de formare specializată pentru funcțiile de conducere din sectorul public (2025)
        • Program de formare specializată pentru ocuparea unei funcții publice corespunzătoare categoriei înalților funcționari publici (2023)
        • Program de formare specializată pentru ocuparea unei funcții publice corespunzătoare categoriei înalților funcționari publici (2025)
        • Programul de formare specializată pentru numirea într-o funcție de demnitate publică de prefect și subprefect (2025)
    • Programe de perfecționare
      • Audit, control, calitate și integritate
        • Sistemul de control intern managerial
        • Audit public intern
        • Calitatea și performanța serviciilor publice
      • Comunicare publică, informare, promovare și transparență decizională
        • Strategii de comunicare pentru administrația publică
        • Protecția datelor cu caracter personal
        • Instrumente digitale de comunicare în administrația publică
        • Imagine și discurs public
        • Gestionarea relației cu mass-media în sectorul public
        • Protocolul instituțional
        • Comunicare în relația cu cetățenii
        • Comunicarea în sistemul medical
        • Date deschise în administrația publică
      • Drept, legislație, norme și proceduri
        • Debutul în funcția publică
        • Protecția juridică a drepturilor omului - Jurisprudența Curții Europene a Drepturilor Omului
        • Tehnică și procedură legislativă
        • Actul administrativ și contenciosul administrativ
      • Dezvoltare instituțională și politici publice
        • Proiecte cu finanțare nerambursabilă - concepere și implementare
        • Politici publice bazate pe date
        • Inovatorii din administrația publică (în colaborare cu Laboratorul de inovare – SGG)
        • Management strategic în instituțiile publice
        • Managementul proiectelor
        • Dezvoltare durabilă și tranziția verde
      • Politici și afaceri europene
        • Gestionarea afacerilor europene în context național
        • Prevenirea declanșării procedurii de infringement împotriva României, în domeniului energiei, mediului și altele
        • Procesul de negociere în elaborarea politicilor europene
        • Aderarea la OCDE: strategii și implicații pentru administrația publică românească
      • T.I.C (Tehnologia informației și comunicațiilor)
        • Competențe digitale –nivel bază
        • Instrumente de digitalizare în administrația publică
      • Resurse umane, diversitate, incluziune și leadership
        • Dezvoltare personală și gândire creativă în context organizațional
        • Managementul prin obiective și evaluarea performanțelor în administrația publică
        • Leadership strategic
        • Managementul resurselor umane în administrația publică
      • Resurse publice
        • Managementul financiar în instituțiile publice
        • Controlul financiar preventiv, instrument eficient de utilizare a fondurilor publice
        • Contabilitate publică
        • Finanțe publice locale
        • Achiziții publice – noțiuni introductive
      • Servicii publice
        • Managementul situațiilor de urgență
        • Poliția locală - atribuții, competențe, limite de acțiune
        • Managementul de caz în asistența socială
        • Evidența persoanelor și stare civilă
        • Urbanismul și autorizare construcțiilor în contextul legislației specifice conexe
        • Elaborarea, aprobarea și aplicarea documentațiilor de urbanism
        • Urbanism prin servicii publice integrate
      • Etică și integritate în administrația publică
        • Etică, integritate și anticorupție
    • Programe la cerere
    • Servicii de analiză nevoi formare
  • Formatori
    • Prezentări formatori
      • NIȚĂ Adrian
      • PETRIŞOR Alexandru-Ionuţ
      • IZVORAN Alin Ion
      • AVRIGEANU Alina Florentina
      • BERCU Ana-Maria
      • STANCU Ana-Maria
      • ZAMFIRA Andreea Roxana
      • FUEREA Augustin
      • DIMA Bogdan
      • RAIU Cătălin
      • IFTENE Cristi
      • FICA Cristina
      • CSONGOR Csosz
      • CIMPOERU Dan
      • ALEXANDRU Dana Georgeta
      • TILEA Doina Maria
      • BÎGU Dragoș
      • DRAGOȘ Florina Elena
      • MOROZAN Gigi-Cristian
      • MUREȘAN Liviu Vasile
      • TOMESCU Mădălina
      • IORDACHE Mariana
      • PETRE Mariana
      • MOȘ Florin Marius
      • TĂRCĂOANU Mihaela Cătălina
      • MURARIU Mihaela
      • ȘERBAN Octavian
      • BOGDAN Ovidiu
      • POPA Paul
      • MĂRCULEȚ Pavel
      • STOIAN Petre
      • LUCA Simona Raluca
      • DUMINICĂ Ramona
      • NIȚĂ Renaldo
      • GĂTEJEANU-GHEORGHE Sandra
      • ANDRONIC Sarmiza
      • MANOLE Mihail Sorin
      • VRABIE Tincuța
      • IONIŢĂ Valentin-Ion
      • MUNTEANU Valentina
      • MOLDOVAN Zeina
      • GRIGORESCU Adriana
      • TOMULESCU Anca
      • VASILCA Andreea Gabriela
      • VOINEA Camelia-Raluca
      • STRĂPUC Constantin
      • VERGA Crina Mihaela
      • GEORGESCU Cristian Radu
      • CHIRIȚĂ Cristina
      • POPA Daniela Elena
      • GOSPODIN Elena
      • BONDAR Florin
      • POPESCU Gabriela
      • ȘTEFĂNESCU Gabriela
      • ARDELEAN George Daniel
      • POPA George Dorel
      • ANGHEL Gheorghe
      • BACIU Leonina Emilia
      • CIOCA Lucian-Ionel
      • SINACI Maria
      • NĂSTASE Marian
      • CUCU Mariana
      • STAN Mari-Isabella
      • MUREȘAN Mihaela
      • SOLOMIE Monica Violeta
      • CUȚĂ Nicolae
      • TODERAȘ Nicolae
      • CRISTACHE Nicoleta
      • LEU Orventina
      • POP Vasile Radu
      • ONUFREICIUC Raluca-Anica
      • ENACHE Rodica
      • BADEA Valentin
      • PAMFIL Virgil
      • BUNACIU Vasile Mircea
      • DUMITRESCU PECULEA Adelina
      • ROSCULETE-DINU Laurențiu
      • NEAGOE Radu Claudiu
      • ȘTEFAN Iulian
      • VASILESCU Ioana
      • GODEANU Teodor Narcis
      • MUNTEANU Codrin Dumitru
      • PEPTENATU Daniel
      • VASINCU Dacian
      • GOȘA Dumitru
      • BUIGA Andrei
      • PATRASCU Eli
      • POPESCU Alina
      • POSTELNICU Constantina
      • POPESCU Elena
      • RANDASU Mădălina
      • STAICULESCU Camelia
      • VISOIANU Daniela
      • VINTILESCU - BELGIUG Adrian
      • ACOMI Ovidiu
      • BĂDOIU Cătălina Mihaela
      • BADOIU Victor
      • BAICU Mariana
      • BUDESCU Florentina Natalia
      • CIOCAN Luminița Cristina
      • DOBRILĂ Mirela Carmen
      • DODOC STANCULESCU Diana
      • ENESCU Alexandra Adelia
      • FULOP Diana Roxana
      • HANGANU-NECULA Andreea
      • IUGA Ciprian Alin
      • IVAN Monica
      • MARCU Liana
      • PÂNZARU Miriam
      • PĂCURAR Gheorghe
      • SUCIU Mircea Dan
      • BUZATU Răzvan
      • DOBREA Răzvan Cătălin
      • DUMITRASCU Eduard Călin
      • IOAN Gabriel
      • JITEA Marius
      • RADUTIU Mihai
      • RES Moreno Doru
      • ȘĂULEAN Corneliu
      • VATAMANIUC Adrian
      • BĂDESCU Mihai
      • BITEA Cristian Vasile
      • CARLAONT Raul Constantin
      • CIMPEA Raluca
      • COMAN Diana
      • DOROBANTU Loredana Elena
      • DULGHERU Silvia
      • GHICA Luciana Alexandra
      • LECA Iuliana
      • MARCIU Elidora
      • PIROSCA Radita
      • LASAN Nicoleta Florica
      • MATEI Alina
      • MATEI Susana Iuliana
      • MOLDOVEANU Mihaela
      • NANIS Beatrice
      • SPINCIU Diana
      • SZASZ Alina
      • TURTUREAN Monica
      • CUCIUREANU Ionela
      • DUȚĂ Oana
      • PANAIT Liana
      • CUGLER Nina
      • ZANFIR Adriana
      • ABRUDAN Denisa
      • GALAV Roberta Laura
      • TIRON-TUDOR Adriana
      • ILIE Silvia Mioara
      • CARP Dorina Paraschiva
      • CORCHES Lăcrămioara
      • CORMAN Georgeta Sorina
      • DOGARESCU Cristina Ileana
      • NICOLAE RADU
      • ANTON Sorin Gabriel
      • DONȚU Cristinel Ștefan
      • TORJA Ionel
      • BANȚA Victor
      • BEJU Anabella – Maria
      • BUHOCIU Dragoș Horia
      • BUHOCIU Liliana
      • COMIZA George
      • DIMA Oana Mihaela
      • GLOD Petru-Valentin
      • MĂNTĂRĂU Daniela
      • MARCU Corina
      • MORARU Steliana
      • NICOARĂ Andrei
      • PIROȘCĂ Alin Daniel
      • POPA Ecaterina
      • RADU Daniela Iuliana
      • SABOTICI Robert-Ștefan
      • ȚÂNTEA Aida Cristina
      • TRENTEA Carmen
      • VĂRZARU Ioana Cătălina
      • VASILESCU Benonica – Niculina
      • PLOAE Alina Anghelina
      • ZORZOANA Alina
      • BUJOR Ana-Maria
      • GUȘĂ Andreea Roxana
      • PLOAE Cătălin
      • VĂDUVA Cecilia
      • NEAGA Diana Elena
      • CONTANU Raluca
      • Filtrare formatori pe domenii
    • Cum devin formator
  • Informaţii publice
    • Declarații de avere și de interese
      • Arhiva declarații de avere și de interese (2014-2017)
      • Declarații de avere și de interese 2022
      • Declarații de avere și de interese 2021
      • Declarații de avere și de interese 2020
      • Declarații de avere și de interese 2019
      • Declarații de avere și de interese 2018
      • Declarații de avere și de interese 2017
      • Declarații de avere și de interese 2023
      • Declarații de avere și de interese 2024
      • Declarații de avere și de interese 2025
    • Finanțe, buget și achiziții
      • Drepturi salariale
        • Situația drepturilor salariale nete
          • Drepturi salariale nete 2021
          • Drepturi salariale nete 2022
          • Drepturi salariale nete 2023
          • Drepturi salariale nete 2024
          • Drepturi salariale nete 2025
        • Lista funcțiilor din cadrul Institutului Național de Administrație ce intră în categoria personalului plătit din fonduri publice
          • Lista funcțiilor din cadrul INA - anul 2021
          • Lista funcțiilor din cadrul INA - anul 2022
          • Lista funcțiilor din cadrul INA - anul 2023
          • Lista funcţiilor din cadrul INA - 2024
          • Lista funcţiilor din cadrul INA - 2025
      • Situații financiare
        • Buget
          • Buget anul 2021
          • Buget anul 2022
          • Buget anul 2023
          • Buget anul 2024
          • Buget anul 2025
        • Execuție bugetară
          • Execuție bugetară anul 2022
          • Execuție bugetară anul 2021
          • Execuție bugetară anul 2023
          • Execuție bugetară anul 2024
          • Execuție bugetară anul 2025 
        • Bilant
          • Bilanț anul 2021
          • Bilanț anul 2022
          • Bilanț anul 2023
          • Bilanț anul 2024
        • Situația anuală a finanțărilor nerambursabile acordate persoanelor fizice sau juridice fără scop patrimonial
          • Situația anuală a finanțărilor nerambursabile acordate persoanelor fizice sau juridice fără scop patrimonial
      • Achiziţii publice
        • Programul anual al achizițiilor publice
          • PAAP Anul 2021
          • PAAP Anul 2022
          • PAAP Anul 2023
          • PAAP Anul 2024
          • PAAP Anul 2025
        • Contracte de achiziții
          • Contracte de achiziții din anul 2021
          • Contracte de achiziții din anul 2022
          • Contracte de achiziții din anul 2023
          • Contracte de achiziții din anul 2024
          • Contracte de achiziții din anul 2025
        • Anunțuri Achiziții Publice
          • Achiziție Servicii de furnizare Computer de birou (stație grafică), pentru sediul INA, din B-dul Timișoara, nr. 6, Sector 6, București
          • Achiziție Servicii de furnizare Server de rețea, pentru sediul INA, din B-dul Timișoara, nr. 6, Sector 6, București
          • Achiziție Servicii de furnizare Panouri de afișare (SPIDER), pentru sediul INA, din B-dul Timișoara, nr. 6, Sector 6, București
          • Achiziție Servicii de pază (INA)
          • Achiziție Servicii de curățenie (INA)
          • Achiziție Servicii S.S.M. (INA)
          • Achiziție Servicii P.S.I. (INA)
          • Achiziție Servicii de furnizare Panouri de afișare (SPIDER) SIPOCA 1100, pentru sediul INA, din B-dul Timișoara, nr. 6, Sector 6, București
          • Achiziție furnizare licențe software multimedia SIPOCA 1100
          • Achiziție Servicii de medicina muncii pentru INA
          • Achiziție Servicii de pază și protecție INA
          • Achiziție Servicii de organizare eveniment mentorat INA
          • Achiziție Servicii organizare conferință finală în cadrul proiectului ‚’’Întărirea capacității INA privind dezvoltarea de studii/analize cu impact asupra sistemului de formare profesională în administrația publică’’ cod SIPOCA 617/COD smis 127558
          • Achiziție Servicii medicina muncii INA
          • Achiziție de Servicii organizare eveniment mentorat
          • Achiziție de Servicii organizare eveniment
          • Achiziție de Servicii de pază și protecție INA
          • Achiziție de Servicii pentru medicina muncii INA
          • Achiziție de Servicii de pază
          • Achiziție de Servicii de medicina muncii
        • Documente execuție contracte
          • Documente execuție contracte 2024
    • Integritate
      • Angajamente
      • Raportul anual privind respectarea normelor de conduită
      • Raport anual de evaluare a incidentelor de integritate
      • Plan de integritate
      • Lista bunurilor primite cu titlu gratuit
      • Comisia paritară
      • Mecanism de raportare a încălcărilor legii
    • Raport Legea nr. 544/2001
    • Buletin informativ
  • Contact
    • Date de contact
    • Formular de contact
    • Trimite o petiție
  • Caută
  • Știri
    • Președintele INA, Liviu Bostan, despre progresele în digitalizare și debirocratizare
    • INA realizează analiza privind identificarea nevoilor de formare în administrația publică
    • Studiu INA: flexibilizarea modului și timpului de lucru în administrația publică
    • Programe internaționale de scurtă durată la Școala Naţională de Administraţie (ENA)
    • INA continuă dezvoltarea competențelor personalului propriu
    • Schimb de bune practici în domeniul formării online
    • Corina LICEA este prima președintă a Institutului Național de Administrație
    • INA a deschis seria consultărilor cu beneficiarii formării profesionale
    • Întâlnire de lucru la Ambasada Franței
    • „Împreună suntem mai puternici” – întâlnirea furnizorilor publici de formare
    • INA continuă consultările cu beneficiarii formării profesionale
    • INA lansează procesul de recrutare şi selecție a personalului specializat pentru organizarea și desfășurarea programelor de formare profesională (perfecționare și formare specializată)
    • INA continuă promovarea limbii franceze în administrația publică
    • Săptămâna Societății Civile la INA
    • Anunț privind prelungirea Etapei de selecție la Procesul de recrutare şi selecție a personalului specializat pentru organizarea și desfășurarea programelor de formare profesională (perfecționare și formare specializată)
    • Anunț webinar Competențele viitorului
    • Competențele viitorului – tema webinarului organizat de ANFP și INA
    • Dezvoltarea rețelei de formatori INA
    • Webinar INA: Digitalizarea administrației publice – schimbarea în bine a vieții
    • INA continuă colaborarea româno-franceză
    • Întâlnire de lucru la Ambasada Suediei
    • INA certificată ISO în managementul calității și anti-mită
    • Comunitatea de cunoaștere INA reunită
    • Protocol de colaborare INA-ANFP
    • INA intensifică relațiile de colaborare cu INAP Spania
    • Flexibilizarea modului și timpului de lucru în admistrația publică – temă de cercetare
    • Școala de vară: Fake news – Tot ce ai vrut să știi despre ele, dar n-ai avut pe cine să întrebi
    • Școala de vară: Comunicarea în situații de urgență
    • Școala de vară: nZEB – Cadrul legal și concepte pentru realizarea clădirilor cu consum de energie aproape egal cu zero
    • Școala de vară INA: Garanția pentru viitorul copiilor – Politici europene pentru noua generație și implementarea lor în România
    • Școala de vară INA: SMART CITY – Revoluția administrativă urbană
    • Chestionar privind nevoile de mentorat în administrația publică din România
    • Școala de vară INA: Riscul seismic – De la amenințare la oportunitate de dezvoltare locală
    • Școala de vară INA: SEO & User Experience – Cum construim site-uri orientate spre utilizator, în contextul digitalizării administraţiei publice?
    • Școala de vară INA: Anticorupție și integritate – Bune practici din sistemul francez
    • Școala de vară INA: Servicii integrate pentru bunăstarea copiilor
    • Anticorupție și integritate în administrația publică
    • Școala de vară INA în cifre
    • Chestionar privind nevoile de formare în ceea ce privește managementul performanței angajaților din administrația publică
    • Chestionar privind nevoile de formare în ceea ce privește managementul performanței angajaților din administrația publică (2)
    • Anunț concurs ocupare funcții contractuale, în afara organigramei INA
    • Institutul Național de Administrație – activ în cadrul rețelelor europene destinate formării profesionale în administrația publică
    • Program de formare „De la formarea în sală la cea online: provocări și oportunități”
    • Analiza nevoilor de formare în administrația publică
    • INA continuă recrutarea şi selecția personalului specializat pentru organizarea și desfășurarea programelor de formare profesională (perfecționare și formare specializată)
    • Anunț concursuri ocupare funcții contractuale, în afara organigramei INA
    • Schimb de bune practici la nivel internațional
    • INA continuă cooperarea româno-franceză în domeniul formării profesionale
    • Webinar INA – Corupție și anticorupție: teorie și practică
    • Înscrieri la Programul de formare specializată pentru persoanele nou intrate în sistem, accesibil gratuit
    • Încheiere înscrieri la Programul de formare specializată pentru persoanele nou intrate în sistem
    • Anunț privind acordarea a două burse de studiu
    • Anunț concurs ocupare funcție contractuală, în afara organigramei INA
    • INA: cooperare la nivel european
    • Webinar INA: Comunicarea nonverbală – aspecte importante pentru un consumator de produse și servicii financiare
    • Anunț concurs ocupare funcții contractuale, în afara organigramei INA1
    • Înscrieri la Programul de formare specializată pentru numirea într-o funcție de demnitate publică de prefect și subprefect
    • Înscrieri la Programul de formare specializată pentru numirea într-o funcție de demnitate publică de prefect și subprefect (2)
    • ANUNȚ privind organizarea concursului național de admitere la Programul de formare specializată pentru ocuparea unei funcții publice corespunzătoare categoriei înalților funcționari publici – 2022, promoția Paul Negulescu
    • INA – implicare la nivel internațional-
    • „Să construim împreună” – întâlnire de lucru ReForm
    • Anunț concurs ocupare funcții contractuale, în afara organigramei INA10
    • INA formează profesional prefecți și subprefecți
    • Anunț concurs ocupare funcții contractuale, în afara organigramei INA11
    • 3 funcții scoase la concurs
    • ANUNȚ privind completarea dosarului de concurs la Programul de formare specializată pentru ocuparea unei funcții publice din categoria înalților funcționari publici
    • INA începe înscrierile la programele de perfecționare în domeniul achizițiilor publice
    • INA organizează conferința de lansare a proiectului SIPOCA 1100
    • Anunț concursuri ocupare funcții contractuale, în afara organigramei I
    • INA continuă recrutarea şi selecția personalului specializat pentru organizarea și desfășurarea programelor de formare profesională
    • INA deschide un nou program de formare specializată dedicat înalților funcționari publici1
    • Webinar INA: GREEN FINANCE
    • ReForm – Vocea formării pentru administrația publică din România You are here:
    • Webinar New prospects for Japan-Europe cooperation in the context of recent global changes
    • Anunț concurs ocupare funcții contractuale în afara organigramei INA-01
    • Palatul Parlamentului găzduiește primul eveniment INAEXPO – Hub pentru inovare și dezvoltare în administrație
    • INA și GRIPS-Japonia au organizat webinarul New prospects for Japan-Europe cooperation in the context of recent global changes
    • Seminar regional OIF
    • Webinar INA: Politici europene – administrația și legislația Uniunii Europene
    • INA: parteneriate regionale pentru formare și dezvoltare organizațională
    • Crăciun fericit!
    • INA organizează în premieră „Programe de formare specializată în domeniul amenajării teritoriului, urbanismului și autorizării construcțiilor pentru arhitecții șefi” – înscrierile încep în luna ianuarie 2023
    • Ne vedem în 2023 la Școala de iarnă INA ”Shaping the future of RomaNIA”
    • Continuăm colaborarea la nivel regional
    • Încep înscrierile la Programele de formare specializată în domeniul amenajării teritoriului, urbanismului și autorizării construcțiilor pentru arhitecții șefi la nivel de municipii, orașe și comune
    • Inovare și tehnologizare pentru o educație modernă – Școala de iarnă
    • Webinar: Standardul nZEB – concept, cerințe și implementare la nivelul administrației publice locale
    • Finanțare pentru o renovare energetică eficientă – Școala de iarnă
    • Anunț concurs formatori
    • Webinar: ABC-ul pentru transformare digitală sustenabilă
    • INA își extinde echipa de formatori
    • Înscrieri: Programul de formare specializată pentru persoanele nou intrate în sistem
    • INA: înscrieri la Programul de formare specializată destinat mentorilor
    • Schimb de bune practici la nivel regional în domeniul formării
    • INA continuă selecția personalului specializat
    • INA a deschis înscrierile la noile programe de formare în domeniul achizițiilor publice
    • Oferta de formare profesională 2023
    • Institutul Național de Administrație – hub de cunoaștere pentru administrația publică
    • Înscrieri program înalți funcționari publici
    • Webinar: Viitorul cadru de acces la date pentru întreprinderi și cetățeni
    • Webinar: Transformarea digitală a administrației – de la idee la concret
    • DIGITALTALKS la Institutul Național de Administrație
    • Institutul Național de Administrație pregătește lideri
    • + valoare prin formare cu Sarmiza Andronic
    • Pregătim comunitățile locale pentru orașe verzi!
    • Institutul Național de Administrație a prezentat astăzi Proiectul de Strategie de formare în administrația publică 2023-2029
    • INAEXPO – hub al simplificării prin digitalizare în administrația publică
    • Administrație 2.0 cu studenți
    • Acord de colaborare INA și EKDDA
    • Institutul Național de Administrație și-a lansat oferta pentru anul 2024 - excelență și plusvaloare prin formare
    • Masă rotundă la nivel regional organizată de INA
    • INA își extinde rețeaua de formatori
    • Oportunitate burse de studiu
    • Un pas european înainte pentru România: Institutul Național de Administrație din România se alătură Institutului European de Administrație Publică
    • Ateliere Digitale cu Google
    • Comisia Europeană, Banca Mondială și Guvernul României își unesc eforturile pentru a dezvolta un cadru de competențe digitale pentru funcționarii publici români
    • INA a lansat oferta de programe de formare 2025
    • Seminar Regional INA: Legătura dintre performanța sectorului public și starea de bine a angajaților
    • Oportunitate dezvoltare profesională
    • Proiect la nivel european aprobat
    • Institutul Național de Administrație, partener cheie în implementarea reformelor din administrația publică românească
    • Poziția Consiliului de coordonare INA privind statutul Institutului Național de Administrație
    • INA și DŠJU Croația: Cooperare pentru modernizarea administrației
    • INA, prezent la reuniunea anuală a Rețelei OECD a Școlilor de Guvernare: dialog internațional pentru administrații publice moderne și reziliente
  • Identificarea nevoilor de formare în administrația publică
  • Conferințe
    • INAEXPO 2022
    • INAEXPO 2023
  • Ambasadori
  • Prezentare program: Program Proiecte cu finanțare nerambursabilă - concepere și implementare
  • Prezentare program: PROCESUL DE NEGOCIERE ÎN ELABORAREA POLITICILOR EUROPENE
  • Prezentare program: Comunicare in relația cu cetățenii
  • Inovatorii în administrația publică
  • Prezentare program: Audit Public Intern
  • Prezentare program: Protocolul Instituțional
  • Prezentare program - Debutul in funcția publică
  • Prezentare program: Date deschise în administrația publică
  • Prezentare: Programul de formare specializată pentru funcțiile de conducere din sectorul public (2024)
  • Prezentare program: Management strategic în instituțiile publice
  • Prezentare program: Comunicarea în sistemul medical
  • Prezentare program: Prevenirea declanșării procedurii de infringement împotriva României
  • Avizier
  • Ioana_Melenciuc_primul_an_de_mandat
  • Prezentare program: Secretari generali UAT
  • Prezezentare program: Protectia juridica a drepturilor omului
  • Stagii Erasmus pentru Administrația Publică
  • test
  • Test 123
  • Oferta INA 2025
  • Prezentare formare specializată pentru funcțiile de conducere 2025
  • Despre
  • Membri
  • Activități
  • Evenimente
  • Publicații
  • Contact

INA Toate drepturile rezervate

© 2025 Toate drepturile rezervate - INSTITUTUL NAȚIONAL DE ADMINISTRAȚIE
  • Politica de confidențialitate și politica de cookie-uri
  • Protecția Datelor cu Caracter Personal – GDPR
Sigla Institutul National de Administratie
  • Acasă
  • Despre INA
    • Conducere
    • Consiliu de coordonare
    • Parteneriate
    • Rapoarte de activitate
    • Studii și analize
    • Strategie de formare
    • Strategia INA
    • Legislație
    • Organizare
    • Carieră
    • Proiecte
    • Identitate vizuală
    • Test
  • Cursuri
    • Programe de formare specializată
    • Programe de perfecționare
    • Programe la cerere
    • Servicii de analiză nevoi formare
  • Formatori
    • Prezentări formatori
    • Cum devin formator
  • Informaţii publice
    • Declarații de avere și de interese
    • Finanțe, buget și achiziții
    • Integritate
    • Raport Legea nr. 544/2001
    • Buletin informativ
  • Contact
    • Date de contact
    • Formular de contact
    • Registratura
  • Caută
  • office@ina.gov.ro